Ana içeriğe atla

Kayıtlar

YURT DIŞI SEYAHAT SİGORTASI

Yurtdışı seyahat sigortası ürünü, vize sürecinde istenen bir belge olmakla birlikte, seyahat sırasında karşılaşılabilecek pek çok riske karşı koruma sunmaktadır.  Tatil keyfinin kesintisiz sürmesi için, hizmet kalitesi ve acil durumlarda ulaşılabilirliğiyle, tatil başlangıcından bitişine kadar geçen sürede, en kapsamlı poliçe ile sigortalılarımızın yanında olmaya devam ediyoruz. Yurtdışı Seyahat Sigortasında seyahat edilecek yer; Avrupa ülkeleri seçildiğinde Schengen Anlaşması kapsamındaki ülkeler de dahil olmak üzere tüm Avrupa ülkelerini, Dünya ülkeleri seçildiğinde Avrupa ülkeleri de dahil olmak üzere tüm dünya ülkelerini kapsamaktadır.  Keyifli tatiller dileriz.   (*)Sigortalılarımız Yurtdışı Seyahat Sigortası ile sunduğumuz yardım hizmetlerinden 0850 7 24 0850 numaralı Anadolu Hizmet ve Hasar İşlemleri Hattı'nı arayarak yararlanabilecektir.   (**)Anadolu Sigorta süre ve koşullar konusunda önceden haber vermeksizin değişikli...

N'OLUR N'OLMAZ SİGORTASI

Hep bize bir şey olmaz zannederiz... Ama aslında her an her şey olabilir. İşte o zaman hayata yeniden tutunarak, sevdiklerinize destek olmaya devam edebilmeniz için N’olur N’olmaz Ferdi Kaza ürünü devreye girer... Ayda 5 TL’den başlayan fiyatlar ile N’olur N’olmaz Sigortanızı yaptırın, çocuğunuzun eğitimi yarım kalmasın, ailenizin düzeni bozulmasın. N’olur? Evde, trafikte, iş yerinde, sokakta, seyahatte her an, her yerde başınıza ciddi bir kaza gelebilir. Trafik kazasından zehirli böcek sokmasına, kesik, yanık, kırık, çıkıktan elektrik çarpmasına kadar beklenmeyen bir olay sonucu yaralanabilir, sürekli sakat kalabilir veya hayatınızı kaybedebilirsiniz. N’olmaz? N’olur N’olmaz Sigortası sayesinde başınıza bir kaza geldiğinde tedavi masraflarınız teminatınız dahilinde karşılanır ya da kalıcı sakatlık, ölüm durumunda toplu tazminat ödenir. Siz bu parayı nasıl isterseniz öyle kullanırsınız. Evinizin, arabanızın taksitleri bölünmez, çocuklarınızın eğ...

SEL ve DEPREM ZARARINI DEVLET Mİ ÖDEMELİ?

Şükür ki, can kaybı yok; ne İstanbul’da yaşanan sel felaketinde, ne de Muğla’da meydana gelen depremde... Ama çok miktarda mal kaybı, yani maddi hasar var. Önce İstanbul’daki sel felaketinden başlayalım. Yüzlerce konut hasar gördü, bir kısmı oturulamayacak hale geldi. Yine yüzlerce araç sele kapıldı. Küçük işletmeleri ve dükkanları su bastı, kiminin malı gitti, kiminin işini yürüttüğü makinesi. Kamu malını hesaba katmıyorum. Gelelim, Muğla depremine. Görüntüler ortada. Konutlar ve araçlar zarar gördü, sadece Bodrum’da 30’un üzerinde bina yıkıldı, Datça’da da durum hakeza aynı. Turistik işletmelerin, dükkanların hali felaket, tekneler suların içinde. Merak etmeyin, her iki felaketin de bilançosunu çıkarmayacağım. Ama eminim yazacaklarım kimsenin hoşuna gitmeyecek. Varsın, gitmesin. Gerek İstanbul’daki sel felaketinin gerekse Muğla’daki depremin hemen ardından, hem bakanlardan hem belediye başkanlarından hem de valilerden yıllardır dillerden düşmeyen söylemi bir kere daha duyduk...

KASKO TERCİHLERİ

Kasko satın alırken nelere dikkat ediyoruz ? Kasko alırken markaya, satış kanalının yaygın olmasına ve fiyatına bakıyoruz. Unico Sigorta, tüketicilerin kasko satın alma kararları ile ilgili bir araştırma yaptı. 25 yaş üstü 500 araç sahibi ile 5 büyük ilde (İstanbul, İzmir, Ankara, Adana ve Samsun) yüz yüze görüşme tekniği ile hazırlanan çalışma, sektörün öncü firmalarından GFK ile birlikte yapıldı. Araştırma sonuçları oldukça çarpıcı.  Kasko Seçiminde Markanın Etkisi İlk Sırada Katılımcılar, kasko seçiminde marka bilinirliği ve markaya olan güvenin en temel kriter olduğunu belirtti. Araştırmada bu oran %31 olarak ölçümlenirken; ürün fiyatlaması, süresi ve teminat kapsamı gibi kriterlerin önüne geçti.  Satış Kanalı , Fiyatlama ve Diğer Faktörler Yaygın satış kanalı ve kolay ulaşılabilir olmak en temel seçim kriterlerinden birisi olarak öne çıkıyor. Acente yaygınlığı ve hizmet kalitesi, dijital satış ve hizmet kanallarının yaygınlaşması bu konudaki bekl...

SEYAHAT SAĞLIK SİGORTASI

Seyahat ya da tatil, her geçen gün gündemimizde daha çok yer tutan kavramlar. Bundan 50 yıl önce, tatil ülkemizde çok az kişinin bildiği bir şeydi. Tatil için ciddi bütçeler gerekiyordu ve bunu ayırmak, çoğumuz için çok zordu. Tatil cenneti Bodrum bile 1970’lere kadar tanınmıyordu. Seyahate çıktığımız zaman ise tren ya da otobüs kullanıyorduk. Uçağı ancak uzaktan seyredebiliyorduk. Günümüzde ise seyahat etmek, tatile çıkmak, ciddi bir ihtiyaç haline geldi. Rutinden sıyrılıp iş stresinden uzaklaşmak için önce yurtiçi tatiller, sonrasında ise yurtdışı tatiller özellikle çalışan kesimler için vazgeçilmez oldu. Hatta, henüz çalışıp para kazanmaya başlamayan öğrenciler bile harçlıklarını biriktirip seyahate çıkabilmek için fırsat kolluyor. Uçak biletlerinin otobüs bilet fiyatlarıyla yarışabilir duruma geldiği günümüzde, uçağa binip bilmediğimiz yerleri görmek en çekici etkinlik haline geldi. Geldi ama bununla birlikte bazı riskler de ortaya çıktı. Özellikle yurtdışı seyahatlerind...

TAMAMLAYICI SAĞLIKTA BÜYÜME HIZ KESMİYOR

Sağlık sigortası her dönem üzerinde pek çok tartışmanın yaşandığı bir branş. Öte yandan bu tartışmaların paralelinde gelişmelerin ve büyümenin de hızla devam ettiği bir branş olma özelliğine sahip. Türkiye Sigorta Birliği’nin (TSB) verilerine göre, 2017 yılının ilk çeyrek döneminde sigorta sektörünün toplam prim üretimi geçen yıla göre %12’lik artışla 11 milyar 935 milyon lira oldu. Üretilen toplam rakamın yaklaşık %13’lük kısmını ise hastalık/sağlık branşı karşıladı. Sigorta sektörü sağlık sigortalarında son yıllardaki büyüme hacmini klasik sağlık sigortalarına ek olarak satılmaya başlanılan yeni ürünlerin etkisiyle de artırmaya çalışıyor. Bu ürünlerden bir tanesi de genel ve özel sağlık sigortaları dışında son yıllarda adını sıkça duyduğumuz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası. Türkiye’de özellikle 2000’li yılların başından itibaren yoğun şekilde tartışılmaya başlayan Tamamlayıcı Sağlık Sigortası, ilk kez 5510 sayılı Kanun’un 98’inci maddesinde konu edildi. Poliçe sayısı 2016 y...

SOMPO JAPAN SİGORTA'NIN GELİŞİMİ

Büyümenin sürdürülebilir olması için kârlılık şart... Geçtiğimiz sene ve bu yılın ilk çeyreğinde sadece oto sigortalarında değil, sağlıktan iş yeri sigortalarına, bankasüranstan konut sigortalarına kadar her alanda çok önemli bir büyüme gösterdiklerini kaydeden Şenol Ortaç, bu büyümenin yanı sıra kârlılıklarını da sürdürdüklerini ifade etti. Sompo Japan Sigorta Bireysel, Teknik ve Finansal Kurumlar Satış Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Şenol Ortaç , 2016’da sadece oto sigortalarında değil, her alanda çok önemli bir büyüme gösterdiklerini söyledi. Bu başarıyı her zamanki gibi kârlılıklarından ödün vermeden elde ettiklerini ifade eden Ortaç, “Büyümenin sürdürülebilir olması için kârlılık şart” dedi. Sompo Japan, 2016 yılını ve bu yılın ilk çeyreğini nasıl geçirdi? Sadece geçtiğimiz yılın değil, son birkaç yılın bireysel sigortacılık pazarında tartışmasız en başarılı şirketi Sompo Japan. Şirketimizin kurulduğu günden bugüne her alanda gösterdiği, en başta fiyat istikrar...