Sevimli Dostum Sigortası nedir?
Sevimli
Dostum, özel sağlık sigortamızın benzeri olarak evcil hayvanlarınızın en iyi
sağlık hizmetlerinden faydalanmasını sağlar ve acil durum
ile hastalıklarda yapacağınız genel sağlık
harcamalarını karşılar.
Üstelik,
Türkiye’deki
tüm veteriner ve hayvan hastanelerinde geçerlidir.
Ek
olarak, anlaşmalı veterinerlerde sevimli dostlarımız için çeşitli asistans
hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.
Tüm
evcil hayvan danışmanlık hizmetleri için 0850 311 59 18 numaralı telefondan destek alabilirsiniz.
Ürünün avantajları nelerdir?
*
Türkiye’deki tüm veteriner ve hayvan hastanelerinde geçerli muayene, ilaç,
röntgen, tahlil ve ameliyat harcamaları için kapsamlı sağlık hizmeti,
*
Acil sağlık sorunlarında ve yatarak tedavili hizmetlerde bekleme süresi
olmaksızın tedavi imkânı,
*
Anlaşmalı veteriner ve hayvan hastanelerinde yılda bir kez ücretsiz
faydalanabileceğiniz asistans hizmetleri,
*
İhtiyacınıza uygun farklı limitlerde ve sabit fiyatlı üç alternatif paket
seçeneği,
*
Kredi kartı ile yapılan ödemelerde dokuz taksit avantajı
Sevimli Dostum Sigortası
Teminatları
Yatarak Tedavi
teminatı:
Cerrahi
yatış, dâhili yatış ve küçük müdahaleler sırasında yapılacak işlemler ve yatarak
tedavi gören evcil hayvan için bu tedavilere bağlı olarak yapılacak
görüntüleme, laboratuvar hizmetleri ve ilaç bedellerini teminat altına alır.
Sigortacı,
poliçe kapsamına giren tedavi masrafının
%70’ini karşılar, masrafın %30’u ise sigortalı tarafından ödenir.
Ayakta Tedavi teminat:
Ayakta
tedavi gören evcil hayvanın muayene ve laboratuvar ücretleri, görüntüleme sırasında
yapılacak işlemleri ve ilaç bedellerini teminat altına alır.
Sigortacı,
poliçe kapsamına giren tedavi masrafının
%70’ini karşılar, masrafın %30’u ise sigortalı tarafından ödenir. İlk yıl
satın alınan poliçelerde, acil durumlar dışındaki ayakta tedavilerde, 60 gün bekleme
süresi uygulanır. Düzenli yenilenen sigortalarda 60 gün bekleme
süresi uygulanmaz
Kişisel
Sorumluluk:
Evcil
hayvanın üçüncü şahıslara vereceği ve sigorta ettirenin hukuki sorumluluğunun
doğduğu maddi ve bedeni zararlar tabloda yer alan limit dahilinde kapsamdadır.
Evcil
dostlarımız Allianz anlaşmalı veteriner
ve hayvan hastanelerinde aşağıda belirtilen hizmetlerden yılda bir kez
ücretsiz faydalanabilirler:
*
Veteriner hekim muayenesi,
*
Göz temizliği, kulak temizliği, tırnak kesimi,
*
Konaklama ve pansiyon hizmetlerinde %30’a varan indirim,
*
Pet ürünlerinde %20’ye varan indirim,
*
Diğer tüm hizmetlerde Türkiye Veteriner Hekimler Birliği Taban Fiyat Tarifesi
üzerinden hizmet alma imkânı.
Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar
1.
Ürün Türkiye’deki tüm veteriner ve hayvan hastanelerinde geçerlidir. Sigortalı,
ilgili tedavi hizmetlerinden dilediği veteriner aracılığıyla faydalanabilir. Sevimli
Dostum asistans hizmetleri ise yalnızca Allianz anlaşmalı veterinerlerde verilmektedir.
2.
Sigorta ettiren poliçe ile teminat kapsamına alınan evcil hayvana ait
bilgilerin ve karne pasaport numarası bilgilerinin doğruluğunu kabul eder. Herhangi
bir hatalı bilgi verilmiş olması halinde, sigortacı tazminat ödememe hakkına
sahiptir.
3.
Poliçe başlangıç tarihinden sonraki ilk 60 gün içinde meydana gelecek
hastalıklara bağlı ayakta tedavi masrafları teminat kapsamı dışındadır ve
sigortacı herhangi bir tazminat ödemesi yapmayacaktır. Aşağıda açıklaması
yapılan Acil Durum tanımına giren tedavilerde ve yenileme
poliçelerde bekleme süresi uygulanmaz.
Acil
durumlar: Aşağıdaki olaylar sonucunda meydana gelen, hastanenin acil servis
bölümünde yapılacak, geciktirilmesi mümkün olmayan tıbbi veya cerrahi bakım gerektiren
durumlardır.
*
Trafik kazası,
*
Zehirlenme,
*
Hayvan saldırması, kavga sonucu yaralanma,
*
Yüksekten düşme sonucu kırık ve yaralanma,
*
Zehirli hayvan sokması ısırması,
*
Yabancı cisim yutması veya vücuduna batması,
*
Yabancı cisim batmasına bağlı göz sorunları, kornea yırtılması, gözün yuvasından
çıkması.
4.
Poliçe başlangıç tarihinden önce var olan tüm hastalıklara ait ya da poliçe
başlangıç tarihinden önce meydana gelmiş bir kazaya bağlı her türlü talep
poliçe kapsamı dışındadır.
5.
Altı aylıktan küçük, on yaşından büyük hayvanlar için
teminat sağlanmaz ve herhangi bir tazminatı ödemesi yapılmaz.
6.
Pitbull Terrier, Japanese Tosa, Dogo Argentino ve Brezilya Mastifi (Fila
Brasileiro) köpek ırkları başta olmak üzere, 5199 sayılı Hayvanları Koruma
Kanunu ve bağlı yönetmeliklerde Türkiye’de üretimi, satışı ve beslenmesi
yasaklanmış olan tüm hayvanlar, teminat kapsamı dışındadır
7.
Sigortalı evcil hayvanın, poliçe kapsamına alındığı tarihteki yaşı itibariyle
veteriner hekim tarafından belirlenen gerekli aşıları
tamamlanmamış ise poliçedeki teminatlar geçerli değildir.
8.
Doğuştan gelen hastalıklar, keyfi estetik, keyfi kısırlaştırma ve benzeri
operasyonlar ile vefat halinde yapılmış olan veteriner masrafları poliçe
kapsamı dışındadır.
9.
Doğum, üreme ve hamileliğe yönelik tüm tedavi ve müdahaleler
ile hayvanın çalınması ve kaybolması durumları teminat kapsamı dışındadır.
Evcil Hayvanım Hastalanırsa Ne Yapmalıyım?
Sıkça Sorulan Sorular
1. Allianz Sevimli Dostum
sigortası ne tür ihtiyaçları karşılar?
Kedi
veya köpeğinizin başına gelebilecek beklenmedik durumlarda (yüksekten düşme
sonucu kırıklarda, zehirlenmelerde, kavga sonucu yaralanmalarda, trafik
kazalarında vb …) oluşacak tedavi masraflarını ve hastalandığı zamanlarda
oluşacak tedavi giderleri, ameliyat, görüntüleme masrafları ve küçük müdahale
gerektiren durumlarda ayakta ve yatarak tedavi masraflarını karşılar.
2. Bu sigortadan hangi
evcil hayvanlar faydalanabilir?
Altı
aylıktan büyük, 10 yaştan küçük kedi ve köpeğiniz için yaptırabilirsiniz.
3. Ürünü satın aldıktan
sonra kullanmak için beklemem gereken süre var mı?
Poliçede
belirtilen acil durumlar ve yatarak tedaviler için herhangi bir bekleme süresi uygulanmaz.
Acil durumlar dışındaki ayakta tedaviler için, ürünü satın aldıktan 60 gün
sonra kullanmaya başlayabilirsiniz. Bu süre içinde meydana gelecek hastalıklara
bağlı ayakta tedavi masrafları teminat kapsamı dışındadır.
4. Evcil hayvanımı
istediğim veterinere götürebilir miyim?
Evet,
Sevimli Dostum Sigortası Türkiye’deki tüm veteriner ve hayvan hastanelerinde
geçerlidir.
5. Evcil hayvanım için
sağlanan asistans hizmetlerden nasıl faydalanabilirim?
7/24
veteriner danışma hattına ulaşmak ya da asistans hizmetleri için randevu almak
için bize 0850 311 5918 numaralı Sevimli Dostum Danışmanlık Hizmetimizden
ulaşabilirsiniz.
6. Evcil hayvanım sağlık
sorunu yaşadığında istenen evraklar nelerdir?
Kaza Durumunda Hasar Evrakları:
*
Hasar tedavi beyannamesi (Veteriner ve evcil hayvan sahibi tarafından
doldurulur.)
*
İfade Tutanakları
*
Trafik kazası durumunda Trafik Kazası Tespit Tutanağı
*
Ruhsat Fotokopisi
*
Hayvan Karnesi/Pasaportu
*
Veteriner Hekim Raporu
*
Veteriner Laboratuvar/Görüntüleme Sonuçları
*
Veteriner Ameliyat Raporu
*
Varsa Fotoğraf (Kaza durumunda)
*
Reçete
*
Veteriner Hekim Faturası** (Fatura aslı iletilmelidir. E-arşiv faturalar için
ıslak imza ve kaşeli aslının şirketimize iletilmesi gerekmektedir.)
*
Sigorta Ettiren Kimlik Fotokopisi (Hayvan Sahibine ait)
*
Sigorta Ettiren IBAN no
Hastalık Durumunda Hasar Evrakları:
*
Hasar tedavi beyannamesi (Veteriner ve evcil hayvan sahibi tarafından
doldurulur.)
*
Hayvan Karnesi/Pasaportu
*
Veteriner Hekim Raporu
*
Veteriner Laboratuvar/Görüntüleme Sonuçları
*
Veteriner Ameliyat Raporu
*
Kaza durumunda kazanın oluş şekline ve hayvanın durumuna ilişkin mevcut
fotoğraf
*
Reçete
*
Veteriner Hekim Faturası* (Fatura aslı iletilmelidir. E-arşiv faturalar için ıslak
imza ve kaşeli aslının şirketimize iletilmesi gerekmektedir.)
*
Sigorta Ettiren Kimlik Fotokopisi (Hayvan Sahibine ait)
*
Sigorta Ettiren IBAN no
**
Faturada birden çok kalem varsa (Örn; yatış, muayene, tahlil, röntgen vb.)
ayrıntılı fatura dökümleri. POS fişi iletilmesi durumunda, üzerinde hizmeti
alan kişinin adı-soyadı ile birlikte doktor kaşe ve imzası olmalı veya hizmeti
alan kişiye ait doktor raporu eklenmelidir.
Sağlıklı
günler dileriz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder