Can KANTAR...
Sigorta karşılıklı güven esasına dayanır. Her iki tarafta birbirine güvenmeli. Tabii ki bu güvenin temelinde, tarafların dürüstlüğü oldukça önemli. Sigorta yaptırırken öncelikle bir poliçe hazırlanıyor. Burada dikkat edilecek en önemli şey poliçenin detaylı okunup incelenmesi. Şimdi, “karınca duası gibi yazılmış 100 sayfayı nasıl okuyalım” dediğinizi duyar gibiyim. İşte bu karınca duası gibi yazıları okumak istemiyorsanız iyi bir sigorta danışmanı, yani bir acenteden yardım almanız gerekecek.
Size bu konuda destek vermeye biz, hazırız... www.bizbize.com.tr
Acente yetkilisine ihtiyaçlarınızı ve isteklerinizi söyleyebilirsiniz. Acente de sizin bu isteklerinizi karşılayacak teminatları poliçeye koyacaktır. Tabii acente de olaya biran evvel poliçeyi yapayım diye bakmamalı. Poliçe hazırlanışında taraflar karşılıklı dürüst olduklarında sıkıntı yok. Sigortalı ile sigortacı arasında sonradan ortaya çıkan sorunların temelinde karşılıklı dürüstlük yatıyor. Lafı bu hafta sağlık sigortalarına getireceğim. Öncelikle şunu söyleyeyim, hastalandıktan sonra sigorta yaptırdığınızda sağlık harcamalarınız karşılanmayacaktır.
"Evet, poliçe yapılmadan önce var olan rahatsızlıklarınız kapsam dışında kalacaktır. Ama teminat altına alacağınız sağlık risklerinizi de göz ardı etmemenizi tavsiye ederiz." Biz Bize Sigorta...
Poliçe devam edecekse karşılaşılan sağlık sorunu kapsam dışında kalacaktır. Sağlık sigortası yaptırırken sizin beyanınız esas alınıyor. Yani size geçmişte bir rahatsızlık teşhisi konuldu mu? Ya da halen bir rahatsızlığınız var mı? diye soruyorlar. Yok diyorsanız, sigortacılar size güveniyor. İşte güven işi burada başlıyor. Fakat sonrasında bir sağlık sorunu yaşadığınızda bunun geçmişe dayanan bir sağlık sorunu olup olmadığı bugüne kadar çok kolay tespit ediliyordu. Gerek hastanelerdeki geçmiş bilgilerinize ulaşılıyordu. Ya da hekimler bunun geçmişte yaşanan bir sağlık sorununun devamı olup olmadığını rahatça anlayabiliyor.
Sağlık sigortası aslanın ağzında olabilir !
Şimdi Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile sigorta şirketlerinin bu bilgilere ulaşması engellenecek gibi. En azından hastaneler bu bilgileri vermeyecekler. Nasıl sizler otomobil alırken bile geçmişte kazalarını SBM’den sorguluyorsanız, sigortacılar da sağlık sigortası teminatı verecekleri sigortalıların geçmişteki sağlık sorunlarının bilgilerine ulaşmak isteyeceklerdir. Aksi durumda sağlık sigortası yaptırmak için artık bir check-up yapılacak ya da sigorta yaptırılmayacak. Şimdi sigortacılar sağlık sigortası yaptırırken bu bilgilere ulaşılması için sigortalı müşterisi izin veriyor olsa da kanun kapsamında bunun mümkün olmayacağı konusunu tartışıyor. Bu durum sağlık sigortacılığının gelişmesinin önünde önemli bir engel. Halbuki Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ile Devletin üstünden önemli bir yük alınmış oluyordu. Şimdi sonuç ne olacak ben de merak ediyorum. Ama özellikle sağlık sigortalarında sigortalı ile sigortacı arasında çok sorunlar yaşanacak ve arada da doktorlar, hastaneler kalacak gibi. Sigortacılar yüzbinlerce TL tazminat ödüyor, bundan hiç gocunmuyorlar da. Hatta bir yönetici ile geçmişte bu konuyu konuştuğumda, şunları söylemişti: “Can bey geçtiğimiz günlerde bir kanser hastasına 400 bin TL tazminat ödedik. Fakat kendisi vefat etti. Bu kadar çabamıza karşılık bir işe yaramamış olmamız bizi üzüyor. Ama hayata kazandırdıklarımız ile o kadar mutlu oluyoruz ki, harcanan milyon TL’ler umurumuzda olmuyor.”
Özetle sağlıklı iken sağlık sigortası yaptırın gerisini sigortacılara bırakın.
http://www.sigortamedya.com.tr/can-kantar-saglik-sigortasi-yaptirirken-dikkat/
18 Haziran 2018
14 Haziran 2018
NAZAR BONCUĞU SAĞLIK SİGORTASI & ALLIANZ
Allianz Nazar
Boncuğu Sağlık Sigortası ile yatarak tedavi sağlık giderleriniz bizden!
Nazar Boncuğu
anlaşmalı kurumlarında geçerli 50.000 TL limit ve %90 ödeme yüzdesi
ile ameliyat ve yoğun bakım giderleriniz Allianz tarafından
karşılanır.
Ayrıca Genel Sağlık
Sigortanızı kullanarak Resmi Sağlık Kurumları’nda ameliyatlı ve yoğun bakım
yatışlarınız olması durumunda size nakit ödeme imkanı da sunulmaktadır.
Size Özel Avantajlar
Yurtiçi
Yatarak Tedavi Teminatı:
Yurtiçinde gerçekleşen
yatarak tedavileriniz sonucu oluşan sağlık giderleriniz, hastane hizmetleri
veya ek maddi destek şeklinde yıllık 50.000 TL limit
ve %90 ödeme yüzdesi ile karşılanır. Poliçenin toplam
limiti yıllık net 45.000 TL ile sınırlıdır.
Bu teminattan karşılanan
giderler:
Ameliyatlı Yatış:
Doktor ve hemşire ücreti, ilaç, tıbbi malzeme
Ameliyatsız Yatış:
Normal oda, yoğun bakım
Yatak, yemek,
refakatçi
Küçük
Müdahale Teminatı:
Bu teminat, ayakta
veya yatarak gerçekleşmiş olmasına bakılmaksızın, hastanede veya doktor
muayenehanesinde tedaviye yönelik olarak yapılan ve Türk Tabipler Birliği
Asgari Ücret Tarifesi'nde 150 birime kadar olan girişimlere ilişkin her türlü
gider (kırıklara alçı uygulaması, derideki yaraların dikişi, gözden yabancı
cisim çıkarılması, mide yıkanması vb.) poliçede belirtilen teminat limiti ve
ödeme yüzdesi dahilinde güvence altına alır.
Ayrıca yatış süresi
24 saati aşmayan ameliyatsız tedavilere (gözlem/müşahede) ait sağlık giderleri,
bu teminat kapsamında değerlendirilir.
Ek Maddi Destek:
Genel Sağlık
Sigortası kapsamında Resmi Sağlık Kurumları’nda gerçekleşen ameliyatlı yatışlar
ile yoğun bakım yatışlarından sonra yapılacak
nakit ödemeleri kapsar. Poliçede belirtilen kategoriler bazında, yıllık toplam
45.000 TL’ye kadar tazminat ödemesi yapılır.
* Bu teminat ile
hedeflenen, Devlet veya Devlet Üniversitesi Hastanelerinde gerçekleşecek olan
ameliyat veya yoğun bakımlı yatış sonrası yapacağınız harcamadan bağımsız
olarak, aşağıdaki tabloda kategorilerde belirtildiği gibi sabit tutarların nakit
olarak sizlere ödenerek destek sağlanmasıdır.
Ek Hizmetler
Diş Bakım
Paketi:
Bu hizmet kapsamında
ücretsiz sunulan hizmetlerle ağız sağlığınızı koruyabilirsiniz.
Diş Hekimi Muayenesi
Detertraj (Diş Taşı
Temizliği)
Tek Diş Röntgen
Filmi
0850 399 99 99
numaralı Müşteri Hizmetlerimizden hafta içi mesai saatlerinde randevu alarak
diş bakım paketinden yılda 1 kez ücretsiz yararlanabilir; kapsam dışı
tedavileriniz için Türk Diş Hekimleri Birliği fiyat garantisiyle hizmet
alabilirsiniz.
Ayrıca hastaneye yatmanızı
gerektirecek durumlarda günün 24 saati onay alabilirsiniz.
Acil durumlarda
ülkenin neresinde olursanız olun, 7 gün 24 saat Allianz Müşteri Hizmetleri
aracılığı ile ücretsiz kara ambulansı ve tıbbi danışmanlık hizmetinden
yararlanabilirsiniz.
Nazar Boncuğu
anlaşmalı sağlık kuruluşlarında, teminat limit ve yüzdeniz dahilinde beklemeden
hizmet alabilirsiniz.
Ayrıca Türkiye’nin
her yerindeki anlaşmalı sağlık kurumlarında, teminat dışı sağlık masraflarınız
için özel indirimli fiyatlardan yararlanabilirsiniz.
Kimler yararlanabilir?
18-45
yaş arasında iseniz ve tanısı konmuş bir rahatsızlığınız yoksa Nazar Boncuğu
Sigortası sahibi olabilirsiniz.
Teminatlar
Nazar
Boncuğu Sağlık Sigortası ile aşağıdaki teminatlara sahip olabilirsiniz:
|
TEMİNAT LİMİTİ
|
TEMİNAT YÜZDESİ
|
UYGULAMA
|
YURTİÇİ YATARAK TEDAVİ
|
50.000 TL
|
%90
|
Yıllık
|
Hastane Hizmetleri Teminat
|
50.000 TL
|
%90
|
Yıllık
|
Küçük Müdahale
|
500 TL
|
%90
|
Yıllık
|
Suni Uzuv
|
5.000 TL
|
%90
|
Vaka Başı
|
EK MADDİ DESTEK
|
45.000 TL
|
%100
|
Yıllık
|
Kategori 1:
Böbrek nakli, by-pass, beyin tümörleri
ameliyatı gibi büyük ameliyatlar veya 10 günden uzun süreli yoğun bakım
yatışı
|
5.000 TL
|
%100
|
Vaka Başı
|
Kategori 2:
Mide fıtığı ameliyatları, kapalı safra
kesesi ameliyatı gibi orta ölçekli ameliyatlar veya 6-10 gün arası yoğun
bakım yatışı
|
2.500 TL
|
%100
|
Vaka Başı
|
Kategori 3:
Kasık fıtığı ameliyatı, hemoroid
ameliyatları, apandisit ameliyatı gibi küçük ameliyatlar veya 2-5 gün arası
yoğun bakım yatışı
|
1.000 TL
|
%100
|
Vaka Başı
|
DİŞ BAKIM PAKETİ
|
|
|
|
Diş Hekimi Muayenesi
|
Limitli
|
%100
|
Yılda 1 Kez
|
Diş Taşı Temizliği (Detertraj)
|
Limitli
|
%100
|
Yılda 1 Kez
|
Tek Diş Röntgen Filmi (Periapikal)
|
Limitli
|
%100
|
Yılda 1 Kez
|
http://bizbize.com.tr/urunler/nazar-boncugu-saglik-sigortasi_332.html
0 312 473 21 56
0 532 262 41 32
bilgi@bizbize.com.tr
12 Haziran 2018
CAN KANTAR: BAYRAM SİGORTASI
Birçok sigorta ismi duydunuz ama ‘Bayram Sigortası’nı ilk kez duymuş olmalısınız. Evet önümüz bayram. Tüm okurlarımın bayramını şimdiden kutlarım.
Bayram milletçe ortak değerimiz. Bu değerlerimizi nesilden nesile aktarmalıyız. Fakat ne yazık ki son yıllarda dini bayramlarımız artık bir tatil vesilesi haline geldi. Geleneklerimize göre bayramlaşma kültürü cep telefonundan, WhatsApp mesajlarına kadar indirgenmiş durumda. Birçok kişinin aynı anda bayramının kutlandığı soğuk bir yöntem bana göre. Rutin bir sözcük dizisi ile üstelik. Çünkü vakit yok, tatil bizi bekliyor. Tabii ki bunun da faydası yok değil. Tatillerin mutlaka iç turizme ve dolayısıyla da birçok sektöre ekonomik getirisi söz konusu. İç piyasada bu vesileyle hareketleniyor. Konumuz elbette bu değil. Yazının girişine ‘Bayram Sigortası’ diyerek başladım. Aslında Bayram Sigortası diye bir şey yok ama bayram tatili veya diğer tatillerimizde yaptırmamız gereken sigorta ürünleri çok.
Peki bayramda hangi sigortalar olmalı? Öncelikle otomobilimiz ile yola çıkıyorsak, Zorunlu Trafik Sigortası’nın mutlaka olması gerekiyor. Bilindiği gibi Zorunlu Trafik Sigortası bir üçüncü şahıs mali sorumluluk sigortası. Yani sizin aracınızın karşı araca vereceği zararı karşılar. Ama Allah korusun geri geri gelirken veya köşeyi dönerken tamponu çarptınız. Bunu Trafik Sigortası karşılamıyor. Bunun karşılanmasını istiyorsanız ise ‘kasko’ yaptırmalısınız.
Konut sigortasını unutmayın!
Evinizi geçici bir süre terk etmiş olsanız da evinize hırsız girme riski her zaman mevcut. Hırsızlar tahmin edeceğiniz gibi tatilleri sever. Bunun için hırsızlık teminatı da bulunan Konut Paket Poliçesi yaptırmalısınız. Evinizin değerini düşünüp otomobil sigortanız ile kıyaslamayın. Konut sigortası yılda bir kez verilen ve sizin isteğinize göre 200 TL’den başlayarak bin TL’lere kadar çıkabilen bir ürün. Fakat ortalaması 300-400 TL civarında. Yani ayda 20-30 TL ile konut sigortası yaptırabilirsiniz. Tatilinizi huzur içerisinde geçirmenizi sağlayacak bir sigorta ürünüdür Konut Sigortası. Zorunlu sigortalar dışındaki ürünleri ise tabii ki bütçeniz elverdiği ölçüde yaptırmalısınız.
Sigorta ile ilgili gerekli olan bu hatırlatmaları yaptıktan sonra büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öperim. Ramazan Bayramı’nız şimdiden kutlu olsun.
http://www.sigortamedya.com.tr/can-kantar-bayram-sigortasi/
Bayram milletçe ortak değerimiz. Bu değerlerimizi nesilden nesile aktarmalıyız. Fakat ne yazık ki son yıllarda dini bayramlarımız artık bir tatil vesilesi haline geldi. Geleneklerimize göre bayramlaşma kültürü cep telefonundan, WhatsApp mesajlarına kadar indirgenmiş durumda. Birçok kişinin aynı anda bayramının kutlandığı soğuk bir yöntem bana göre. Rutin bir sözcük dizisi ile üstelik. Çünkü vakit yok, tatil bizi bekliyor. Tabii ki bunun da faydası yok değil. Tatillerin mutlaka iç turizme ve dolayısıyla da birçok sektöre ekonomik getirisi söz konusu. İç piyasada bu vesileyle hareketleniyor. Konumuz elbette bu değil. Yazının girişine ‘Bayram Sigortası’ diyerek başladım. Aslında Bayram Sigortası diye bir şey yok ama bayram tatili veya diğer tatillerimizde yaptırmamız gereken sigorta ürünleri çok.
Peki bayramda hangi sigortalar olmalı? Öncelikle otomobilimiz ile yola çıkıyorsak, Zorunlu Trafik Sigortası’nın mutlaka olması gerekiyor. Bilindiği gibi Zorunlu Trafik Sigortası bir üçüncü şahıs mali sorumluluk sigortası. Yani sizin aracınızın karşı araca vereceği zararı karşılar. Ama Allah korusun geri geri gelirken veya köşeyi dönerken tamponu çarptınız. Bunu Trafik Sigortası karşılamıyor. Bunun karşılanmasını istiyorsanız ise ‘kasko’ yaptırmalısınız.
Konut sigortasını unutmayın!
Evinizi geçici bir süre terk etmiş olsanız da evinize hırsız girme riski her zaman mevcut. Hırsızlar tahmin edeceğiniz gibi tatilleri sever. Bunun için hırsızlık teminatı da bulunan Konut Paket Poliçesi yaptırmalısınız. Evinizin değerini düşünüp otomobil sigortanız ile kıyaslamayın. Konut sigortası yılda bir kez verilen ve sizin isteğinize göre 200 TL’den başlayarak bin TL’lere kadar çıkabilen bir ürün. Fakat ortalaması 300-400 TL civarında. Yani ayda 20-30 TL ile konut sigortası yaptırabilirsiniz. Tatilinizi huzur içerisinde geçirmenizi sağlayacak bir sigorta ürünüdür Konut Sigortası. Zorunlu sigortalar dışındaki ürünleri ise tabii ki bütçeniz elverdiği ölçüde yaptırmalısınız.
Sigorta ile ilgili gerekli olan bu hatırlatmaları yaptıktan sonra büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öperim. Ramazan Bayramı’nız şimdiden kutlu olsun.
http://www.sigortamedya.com.tr/can-kantar-bayram-sigortasi/
11 Haziran 2018
VATANDAŞI KANDIRIP, SİGORTA TAZMİNATINI NASIL ALIYORLAR?
Bu köşeden defalarca yazdım, ‘trafikte, aracı adı altındaki kişilere paranızı kaptırmayın’ diye. Yine yazacağım ama bu sefer okuyuculardan gelenleri, daha doğrusu okuyucuların başına gelenleri paylaşacağım. Önümüz bayram ve birçok kişi otomobiliyle seyahate çıkacak. Elbette başınıza bir şey gelmesin ama anlatılanlar da aklınızın bir köşesinde bulunsun. Okuyucuların isimleri bende saklı.
Bir okuyucum başına gelenleri şöyle anlatmış: “Akrabam bir yıl kadar önce yaralanmalı trafik kazası geçirdi. Hastanede takipçi diye tabir edilen bir kişi imzalattığı belge ile iş takibi yapacağını söylemiş. Takipçi, 60-70 bin lira gibi bir tazminat kazandık, fakat parayı almamız için benim söylediğim bir avukata imza vermelisiniz diye aramış. Bu takipçiye güvenmediğimden imza atmamasını söyledim. Takipçi, ‘bana 6-7 bin lira para vermeniz lazım’ demiş. Takipçinin tazminat kazanıp kazanmadığını bilmiyoruz. Vekalet almak için bir düzen olduğunu düşünüyorum. Bu durumda ne yapmalıyız?”
ZOR DÖNEMDE VEKALET İSTİYORLAR
Bir başka okuyucu ise şunları yazmış: “4 sene önce trafik kazası yaptım kalıcı kusurlar oluştu. Avukat tuttuk ceza mahkemesini kazandım, tazminat mahkemem sürüyor. Beni sürekli danışmanlık şirketleri arıyor. Avukatınız bölgesel bir avukat, bu işi en iyi biz yaparız gibisinden konuşuyorlar. Sadece sigorta boyutunu bu tür şirketlere vermeli miyim? ‘Alacağımız tazminat 6 ayda sonuçlanır, 6 aylık vekalet alacağız senden’ diyorlar. Bir de ‘avukatın alacağından fazlasını alırız, kapatılan küçük şirketlerden değiliz’ diyorlar.”
Bir başka okuyucudan gelen de şöyle: “Ailem trafik kazası geçirdi, annem-babam ciddi yaralandı. Kazadan sonra hasar danışmanlık ismi adı altında ondan fazla kişi beni arayıp, tazminat alabileceğimizi söylediler. Hakkım varsa almak isterim, fakat paramı onlara kaptırmak istemem. Tek başıma bu işlemleri takip edebilir miyim?
Okuyuculardan gelen onlarca olaydan sadece birkaçını sizle paylaştım. Anlaşılan o ki, vatandaşın en acılı zamanında bu işten rant elde etmeye çalışanların sayısı azalmıyor, artıyor. Oysa iş takipçisi, hasar danışmanı; artık adına ne derseniz deyin, bu kişilerle hiç işiniz yok. Bunlara da para kaptırmayın. Yaralanmalı ya da ölümlü trafik kazası sonrası yapılacak işlemler çok basit. Madde madde anlatayım.
TRAFİK KAZASINDA NE YAPACAKSINIZ?
- Kaza raporları ile birlikte sigorta şirketine bizzat başvurun. Kaldı ki, yapılan son düzenleme ile kazalarda zarar görenlerin dava açmadan önce sigorta şirketine başvuru yapması zorunlu. Önce dava yoluna giderseniz, mahkeme usulden reddedip, ‘önce şirkete başvur, sonra bana gel’ diyecektir. Eğer karşı tarafın trafik sigortası yoksa, aynı belgelerle Güvence Hesabına başvurun.
- Sigorta şirketi kısa sürede incelemeyi yapıp, vefat ve sakatlık tazminatını hemen ödeyecektir. Sigortacı ödeyeceği parayı tutmak istemez. Neden? Hukuka gitse, faizdi, avukatlık ücretiydi, dosya masrafıydı daha çok ödeyeceğinden.
- Sigorta şirketi 100 bin lira ödeyecek, dava açarsam 200 bin lira alırım, düşüncesini aklınızdan çıkarın. Bunu söyleyenlere de inanmayın. Son yapılan düzenlemelerle, sigorta şirketlerinin trafik kazalarında ödeyeceği vefat tazminatına standart bir hesaplama yöntemi getirildi. Eskiden standart yoktu ve mahkemeden mahkemeye farklı tazminatlar ortaya çıkıyordu. Bu durum da hasar takipçisi altında kişilerin türemesine neden oldu. O dönemde de tazminatın yüzde 60’ını bu aracılar cebe indiriyordu. Yasayla artık bu düzen değişti.
- Şunu da söyleyeyim; yine de sigorta şirketinin ödediği vefat ya da sakatlık tazminatını yetersiz bulursanız, bir avukat tutup, dava yoluna gidebilirsiniz. Avukata da yüzde 10’dur, 15’tir -artık piyasası neyse- belli oranda avukatlık ücreti ödersiniz o kadar.
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/noyan-dogan/vatandasi-kandirip-sigorta-tazminatini-nasil-aliyorlar-40863771
Bir okuyucum başına gelenleri şöyle anlatmış: “Akrabam bir yıl kadar önce yaralanmalı trafik kazası geçirdi. Hastanede takipçi diye tabir edilen bir kişi imzalattığı belge ile iş takibi yapacağını söylemiş. Takipçi, 60-70 bin lira gibi bir tazminat kazandık, fakat parayı almamız için benim söylediğim bir avukata imza vermelisiniz diye aramış. Bu takipçiye güvenmediğimden imza atmamasını söyledim. Takipçi, ‘bana 6-7 bin lira para vermeniz lazım’ demiş. Takipçinin tazminat kazanıp kazanmadığını bilmiyoruz. Vekalet almak için bir düzen olduğunu düşünüyorum. Bu durumda ne yapmalıyız?”
ZOR DÖNEMDE VEKALET İSTİYORLAR
Bir başka okuyucu ise şunları yazmış: “4 sene önce trafik kazası yaptım kalıcı kusurlar oluştu. Avukat tuttuk ceza mahkemesini kazandım, tazminat mahkemem sürüyor. Beni sürekli danışmanlık şirketleri arıyor. Avukatınız bölgesel bir avukat, bu işi en iyi biz yaparız gibisinden konuşuyorlar. Sadece sigorta boyutunu bu tür şirketlere vermeli miyim? ‘Alacağımız tazminat 6 ayda sonuçlanır, 6 aylık vekalet alacağız senden’ diyorlar. Bir de ‘avukatın alacağından fazlasını alırız, kapatılan küçük şirketlerden değiliz’ diyorlar.”
Bir başka okuyucudan gelen de şöyle: “Ailem trafik kazası geçirdi, annem-babam ciddi yaralandı. Kazadan sonra hasar danışmanlık ismi adı altında ondan fazla kişi beni arayıp, tazminat alabileceğimizi söylediler. Hakkım varsa almak isterim, fakat paramı onlara kaptırmak istemem. Tek başıma bu işlemleri takip edebilir miyim?
Okuyuculardan gelen onlarca olaydan sadece birkaçını sizle paylaştım. Anlaşılan o ki, vatandaşın en acılı zamanında bu işten rant elde etmeye çalışanların sayısı azalmıyor, artıyor. Oysa iş takipçisi, hasar danışmanı; artık adına ne derseniz deyin, bu kişilerle hiç işiniz yok. Bunlara da para kaptırmayın. Yaralanmalı ya da ölümlü trafik kazası sonrası yapılacak işlemler çok basit. Madde madde anlatayım.
TRAFİK KAZASINDA NE YAPACAKSINIZ?
- Kaza raporları ile birlikte sigorta şirketine bizzat başvurun. Kaldı ki, yapılan son düzenleme ile kazalarda zarar görenlerin dava açmadan önce sigorta şirketine başvuru yapması zorunlu. Önce dava yoluna giderseniz, mahkeme usulden reddedip, ‘önce şirkete başvur, sonra bana gel’ diyecektir. Eğer karşı tarafın trafik sigortası yoksa, aynı belgelerle Güvence Hesabına başvurun.
- Sigorta şirketi kısa sürede incelemeyi yapıp, vefat ve sakatlık tazminatını hemen ödeyecektir. Sigortacı ödeyeceği parayı tutmak istemez. Neden? Hukuka gitse, faizdi, avukatlık ücretiydi, dosya masrafıydı daha çok ödeyeceğinden.
- Sigorta şirketi 100 bin lira ödeyecek, dava açarsam 200 bin lira alırım, düşüncesini aklınızdan çıkarın. Bunu söyleyenlere de inanmayın. Son yapılan düzenlemelerle, sigorta şirketlerinin trafik kazalarında ödeyeceği vefat tazminatına standart bir hesaplama yöntemi getirildi. Eskiden standart yoktu ve mahkemeden mahkemeye farklı tazminatlar ortaya çıkıyordu. Bu durum da hasar takipçisi altında kişilerin türemesine neden oldu. O dönemde de tazminatın yüzde 60’ını bu aracılar cebe indiriyordu. Yasayla artık bu düzen değişti.
- Şunu da söyleyeyim; yine de sigorta şirketinin ödediği vefat ya da sakatlık tazminatını yetersiz bulursanız, bir avukat tutup, dava yoluna gidebilirsiniz. Avukata da yüzde 10’dur, 15’tir -artık piyasası neyse- belli oranda avukatlık ücreti ödersiniz o kadar.
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/noyan-dogan/vatandasi-kandirip-sigorta-tazminatini-nasil-aliyorlar-40863771
09 Haziran 2018
TÜP BEBEK & TAMAMLAYICI SAĞLIK SİGORTASI
YARDIMCI
ÜREME YÖNTEMLERİ (TÜP BEBEK) TEMİNATI İÇİN ANLAŞMALI KURUM KAPSAMININ
GENİŞLETİLMESİ
Tamamlayıcı
Sağlık Sigortası ve Mehmetçik Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürünlerini satın
alınırken, sigortalı adaylarımız, isteğe bağlı olarak ödeyecekleri ek prim karşılığında poliçelerine Yardımcı
Üreme Yöntemleri (Tüp Bebek) teminatını ilave edebilmektedirler.
İlgili
teminat sadece kadın sigortalılar tarafından poliçe kapsamına dahil
edilebilmektedir.
SGK
kuralları dahilinde ödenmeyen yardımcı üreme yöntemi tedavileri, poliçe kapsamı
dışında kalmaktadır.
Teminatımız;
SGK'nın tüp bebek tedavisi ödeme şartları doğrultusunda, bir yıllık
poliçe süresi boyunca bir kere ile sınırlı olmak koşuluyla bu teminata
özel anlaşma yapılmış sağlık kuruluşlarında geçerlidir.
Tamamlayıcı sağlık sigortası hakkında ayrıntılı bilgi için www.bizbize.com.tr internet sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Yardımcı
Üreme Yöntemleri (Tüp Bebek) teminatı; sadece Şişli Kolan ve Beylikdüzü Kolan
Hastanelerinde kullanılabiliyorken aşağıda belirtilen sağlık kurumları da
anlaşmalı kurum listemize dahil edilmiştir.
Medical Park Göztepe Hastanesi,
VM Medical Park Samsun Hastanesi,
Medical Park Trabzon Hastanesi,
Medical Park Bahçelievler Hastanesi,
Medical Park Elazığ Hastanesi,
Medical Park Karadeniz Hastanesi.
8 Haziran 2018
ALLIANZ & KASKO ÖZEL ŞARTLARI - İKAME ARAÇ KLOZU
İkame Araç Hizmeti:
Hususi ve Kamyonet kullanım tarzı için geçerlidir. Poliçesinde ikame araç hizmeti hariç olarak yardım hizmet primi ödemiş olan sigortalılar, bu hizmetten yararlanamayacaklardır.
Teminat Tanımı:
Poliçe geçerlilik süresince gerçekleşen bir kaza sonucu sigortalı araçta meydana gelen hasar durumunda, kasko poliçesi kapsamında ve aşağıdaki koşullarda ikame kiralık araç verilir. Pert hasarlar (hırsızlık sonucu oluşan pert hasarlar dahil), kısmi hırsızlık hasarları ile çalındıktan sonra hasarlı bulunan kısmi / tam hasarlı araçlar için ikame araç teminatı kapsam dahilindedir.
Söz konusu hizmet, aracın Allianz tarafından pert olarak değerlendirilme süreci tamamlanmadan önce de sağlanabilecektir.
• Aynı yardım olayı için seyahate devam amacıyla kiralık araç veya ikame kiralık araç maddelerindeki hizmetlerden biri verilecektir.
KOŞULLAR
1. İkame kiralık araç hizmeti, kaza sonucu meydana gelen hasarlar için eksper ve/veya Allianz Yetkilisi onayı ile sigortalı aracın serviste onarım süresinin 24 saati aştığı durumlarda verilecektir. Tek başına cam, lastik, ayna, radyo-teyp hasarları ve Allianz Mini Onarım Hizmeti kapsamındaki hasarlar için ikame araç hizmeti verilmez.
*Yukarıda bahsedilen hasarlarla beraber oluşan kaporta hasarlarında eksper onayıyla ikame araç hakkı tanınır.
2. Hizmetin Süresi ve Bitişi: İkame araç süresi, eksper tayin edilmiş hasar dosyaları için eksper tarafından tespit edilen onarım süresi, faturalı dosyalar için ise Allianz Sigorta hasar yetkilisi tarafından tespit edilen onarım süresi ile sınırlıdır. İkame aracın bu şartlara göre oluşan teslim gününde, teminatın başladığı gün aracın teslim alındığı saatte iade edilmesi gerekmektedir. Bu sürenin limitini aştığı takdirde, limit üstü bedel sigortalı araç sahibinden direkt tahsil edilecektir.
3. Allianz Tüm Oto Genişletilmiş Hususi Kasko, poliçelerinde Standart, Orta Sınıf ve Üst - Orta Sınıf Kiralık Araç Hizmeti olarak tanımlanacak olan opsiyonlardan, sigortalının poliçesinde seçmiş olduğu opsiyona göre; opsiyon tanımında belirtilen segmentlerde ikame kiralık araç sağlanacaktır. İkame Kiralık Araç opsiyonları ve araç segmentleri aşağıda belirtilmiştir:
STANDART KİRALIK ARAÇ HİZMETİ:
“Standart” opsiyonlu hizmette; Hyundai 120 ve aynı sınıf diğer araçlardan tedarikçinin elinde mevcut olanı sağlanır.
ORTA SINIF KİRALIK ARAÇ HİZMETİ:
“Orta Sınıf” opsiyonlu hizmette; Toyota Corolla, Opel Astra, Ford Focus, Fiat Linea ve aynı sınıf diğer araçlardan tedarikçinin elinde mevcut olanı sağlanır.
ÜST SINIF KİRALIK ARAÇ HİZMETİ:
“Üst Sınıf” opsiyonlu hizmette; Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Volkswagen Jetta ve aynı sınıf diğer araçlardan tedarikçinin elinde mevcut olanı sağlanır.
Allianz Tüm Oto Genişletilmiş Hususi Kasko Poliçelerinde ikame araç bir yıllık poliçe vadesi süresince sigortalı aracın poliçesinde belirtilen aşağıdaki gün opsiyonlarıyla sağlanacaktır.
*Poliçede 3 gün x 2 ikame araç hizmeti opsiyonu olan sigortalı araçlar için yılda azami 2 (iki) kez olay başına en fazla 3 (üç) gün ve yıllık 6 (altı) gün olmak üzere sağlanır.
*Poliçede 7 gün x 2 ikame araç hizmeti opsiyonu olan sigortalı araçlar için yılda azami 2 (iki) kez olay başına en fazla 7 (yedi) gün ve yıllık 14 (on dört) gün olmak üzere sağlanır.
*Poliçede 15 gün x 2 ikame araç hizmeti opsiyonu olan sigortalı araçlar için yılda azami 2 (iki) kez olay başına en fazla 15 (on beş) gün ve yıllık 30 (otuz) gün olmak üzere sağlanır.
*Poliçede belirtilen ikame araç gün sayısı bölünemez. Poliçe de belirtildiği şekilde tek seferde kullanılmalıdır.
4. Hizmet sağlayıcı şirket tarafından bölgedeki anlaşmalı mevcut kiralık araç sağlayıcı firmaların araç temin edebildiği ölçüde hizmetin verilmesi ve ikame araç organizasyonu gerçekleştirilir. Sigortalının bu hizmet kapsamında şirkete müracaatı sonrasında şirketin ikame araç temin edemediği durumlarda müşteri kendi imkanlarıyla araç temin edebiliyorsa, orijinal fatura karşılığında bu teminatın şartları kapsamında, hak edilen süreyle sınırlı olmak üzere günlük maksimum 110 TL’ye (KDV ve sigorta primleri dahil) kadar geri ödeme taleplerini karşılayacaktır.
5. Engellilere ikame araç verilememesi durumunda hizmete karşılık gelen ikame araç gün sayısı x 110 TL‘ye (KDV dahil) kadar geri ödeme taleplerini Allianz Yardım Hizmeti karşılayacaktır.
6. İkame araç, hasarlı aracın tamir gördüğü servisin veya sigortalının ikamet adresinin bulunduğu il sınırları içerisinde olmak kaydıyla sigortalının istediği adrese teslim edilir / aynı adresten teslim alınır. Allianz Yardım Hizmeti ikame aracın il sınırları dışında bir adrese teslim edilmesi ve/veya alınması durumunda oluşacak maliyetlerden sorumlu olmayacaktır.
7. İkame araç tesliminde sigortalıdan kredi kartı bilgisi talep edilir. Araç kiralama şirketlerinin uyguladıkları uluslararası kurallar gereğince araç kiralayan müşteriye aracın sağlanma amacı ve ücretinin kimin ödeyeceğine bakılmaksızın, kiralama sözleşmelerinde teminat içerisine alınmamış masraflar için bir kredi kartı slip’i veya mail order formu imzalatılacaktır. Kredi kartı slip’i veya mail order formu kiralık araç şirketi tarafından aşağıdaki durumlarda kullanılabilecektir; (slip aracın iadesi sırasında rent a car firması tarafından müşteriye iade edilmektedir).
• Trafik cezaları
• Yakıtın eksik teslim edilmesi
• Kasko poliçesi kapsamı dışında araca verilebilecek zararlar
• Kiralayanın kusurlu hareketlerinden dolayı kiralık aracın kullanılmamasından doğan ticari kayıplar
8. İkame kiralık araç hizmeti, hasarın gerçekleştiği yerin daimi ikametgaha uzaklığına bakılmaksızın Türkiye içerisinde sağlanır.
9. İkame aracın teslimi, gerçek kişilerde "sigortalıya" ya da "sigortanın imzalı beyanı ile belirttiği kişiye", tüzel kişiliklerde imzalı kaşeli olarak şirket yetkilisinin belirttiği kişiye yapılır.
İSTİSNALAR
1. Allianz Sigorta Poliçesi’nin kapsamadığı hasarlar kapsam dışıdır. Eksper raporu sonucunda, hasarın kapsam dışında olduğu ikame aracın kiralanması gerçekleştikten sonra ortaya çıkar ise kiralama ücreti sigortalıdan tahsil edilecektir.
2. İlgili kazaya bağlı olmayan estetik onarımlar, periyodik bakımlar için geçen süreler, cam, lastik, ayna ve radyoteyp hasarları ile Allianz mini onarım kapsamına giren (kaporta ve tampon üzerindeki basit çizikler / göçükler gibi) hasarlar teminat dışıdır.
3. Aracın kaza, hırsızlık / çalınma, pert hasarlar dışında herhangi bir neden ile hareketsiz kalması teminat dışıdır.
4. Otoban, köprü geçiş ücretleri, trafik cezası ve benzin kapsam dışındadır ve bu tür masraflar sigortalı tarafından karşılanır.
5. Allianz Sigorta Kasko Yardım Poliçesi’ne ait genel istisnalar ikame kiralık araç teminatı için de geçerli olacaktır.
6. İkame Araç Teminatı tam ve kısmi hasarlar için geçerlidir. (Pert, tam veya kısmi hırsızlık / çalınma hasarları ile çalındıktan sonra hasarlı bulunan kısmi hasarlı araçlar için de ikame araç teminatı kapsam dahilindedir.)
7. Eksper tarafından ve/veya Allianz Hasar Yetkilisi tarafından tespit edilen ve Allianz Yardım Hizmeti’ne iletilen araç hasar onarım süresinde, servis işlem ve parçayı temin etme sürecinden kaynaklı olarak yaşanacak gecikmeler nedeniyle ikame araç gün sayısında daha sonra oluşabilecek süre uzatma talepleri kabul edilmeyecektir.
Hususi ve Kamyonet kullanım tarzı için geçerlidir. Poliçesinde ikame araç hizmeti hariç olarak yardım hizmet primi ödemiş olan sigortalılar, bu hizmetten yararlanamayacaklardır.
Teminat Tanımı:
Poliçe geçerlilik süresince gerçekleşen bir kaza sonucu sigortalı araçta meydana gelen hasar durumunda, kasko poliçesi kapsamında ve aşağıdaki koşullarda ikame kiralık araç verilir. Pert hasarlar (hırsızlık sonucu oluşan pert hasarlar dahil), kısmi hırsızlık hasarları ile çalındıktan sonra hasarlı bulunan kısmi / tam hasarlı araçlar için ikame araç teminatı kapsam dahilindedir.
Söz konusu hizmet, aracın Allianz tarafından pert olarak değerlendirilme süreci tamamlanmadan önce de sağlanabilecektir.
• Aynı yardım olayı için seyahate devam amacıyla kiralık araç veya ikame kiralık araç maddelerindeki hizmetlerden biri verilecektir.
KOŞULLAR
1. İkame kiralık araç hizmeti, kaza sonucu meydana gelen hasarlar için eksper ve/veya Allianz Yetkilisi onayı ile sigortalı aracın serviste onarım süresinin 24 saati aştığı durumlarda verilecektir. Tek başına cam, lastik, ayna, radyo-teyp hasarları ve Allianz Mini Onarım Hizmeti kapsamındaki hasarlar için ikame araç hizmeti verilmez.
*Yukarıda bahsedilen hasarlarla beraber oluşan kaporta hasarlarında eksper onayıyla ikame araç hakkı tanınır.
2. Hizmetin Süresi ve Bitişi: İkame araç süresi, eksper tayin edilmiş hasar dosyaları için eksper tarafından tespit edilen onarım süresi, faturalı dosyalar için ise Allianz Sigorta hasar yetkilisi tarafından tespit edilen onarım süresi ile sınırlıdır. İkame aracın bu şartlara göre oluşan teslim gününde, teminatın başladığı gün aracın teslim alındığı saatte iade edilmesi gerekmektedir. Bu sürenin limitini aştığı takdirde, limit üstü bedel sigortalı araç sahibinden direkt tahsil edilecektir.
3. Allianz Tüm Oto Genişletilmiş Hususi Kasko, poliçelerinde Standart, Orta Sınıf ve Üst - Orta Sınıf Kiralık Araç Hizmeti olarak tanımlanacak olan opsiyonlardan, sigortalının poliçesinde seçmiş olduğu opsiyona göre; opsiyon tanımında belirtilen segmentlerde ikame kiralık araç sağlanacaktır. İkame Kiralık Araç opsiyonları ve araç segmentleri aşağıda belirtilmiştir:
STANDART KİRALIK ARAÇ HİZMETİ:
“Standart” opsiyonlu hizmette; Hyundai 120 ve aynı sınıf diğer araçlardan tedarikçinin elinde mevcut olanı sağlanır.
ORTA SINIF KİRALIK ARAÇ HİZMETİ:
“Orta Sınıf” opsiyonlu hizmette; Toyota Corolla, Opel Astra, Ford Focus, Fiat Linea ve aynı sınıf diğer araçlardan tedarikçinin elinde mevcut olanı sağlanır.
ÜST SINIF KİRALIK ARAÇ HİZMETİ:
“Üst Sınıf” opsiyonlu hizmette; Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Volkswagen Jetta ve aynı sınıf diğer araçlardan tedarikçinin elinde mevcut olanı sağlanır.
Allianz Tüm Oto Genişletilmiş Hususi Kasko Poliçelerinde ikame araç bir yıllık poliçe vadesi süresince sigortalı aracın poliçesinde belirtilen aşağıdaki gün opsiyonlarıyla sağlanacaktır.
*Poliçede 3 gün x 2 ikame araç hizmeti opsiyonu olan sigortalı araçlar için yılda azami 2 (iki) kez olay başına en fazla 3 (üç) gün ve yıllık 6 (altı) gün olmak üzere sağlanır.
*Poliçede 7 gün x 2 ikame araç hizmeti opsiyonu olan sigortalı araçlar için yılda azami 2 (iki) kez olay başına en fazla 7 (yedi) gün ve yıllık 14 (on dört) gün olmak üzere sağlanır.
*Poliçede 15 gün x 2 ikame araç hizmeti opsiyonu olan sigortalı araçlar için yılda azami 2 (iki) kez olay başına en fazla 15 (on beş) gün ve yıllık 30 (otuz) gün olmak üzere sağlanır.
*Poliçede belirtilen ikame araç gün sayısı bölünemez. Poliçe de belirtildiği şekilde tek seferde kullanılmalıdır.
4. Hizmet sağlayıcı şirket tarafından bölgedeki anlaşmalı mevcut kiralık araç sağlayıcı firmaların araç temin edebildiği ölçüde hizmetin verilmesi ve ikame araç organizasyonu gerçekleştirilir. Sigortalının bu hizmet kapsamında şirkete müracaatı sonrasında şirketin ikame araç temin edemediği durumlarda müşteri kendi imkanlarıyla araç temin edebiliyorsa, orijinal fatura karşılığında bu teminatın şartları kapsamında, hak edilen süreyle sınırlı olmak üzere günlük maksimum 110 TL’ye (KDV ve sigorta primleri dahil) kadar geri ödeme taleplerini karşılayacaktır.
5. Engellilere ikame araç verilememesi durumunda hizmete karşılık gelen ikame araç gün sayısı x 110 TL‘ye (KDV dahil) kadar geri ödeme taleplerini Allianz Yardım Hizmeti karşılayacaktır.
6. İkame araç, hasarlı aracın tamir gördüğü servisin veya sigortalının ikamet adresinin bulunduğu il sınırları içerisinde olmak kaydıyla sigortalının istediği adrese teslim edilir / aynı adresten teslim alınır. Allianz Yardım Hizmeti ikame aracın il sınırları dışında bir adrese teslim edilmesi ve/veya alınması durumunda oluşacak maliyetlerden sorumlu olmayacaktır.
7. İkame araç tesliminde sigortalıdan kredi kartı bilgisi talep edilir. Araç kiralama şirketlerinin uyguladıkları uluslararası kurallar gereğince araç kiralayan müşteriye aracın sağlanma amacı ve ücretinin kimin ödeyeceğine bakılmaksızın, kiralama sözleşmelerinde teminat içerisine alınmamış masraflar için bir kredi kartı slip’i veya mail order formu imzalatılacaktır. Kredi kartı slip’i veya mail order formu kiralık araç şirketi tarafından aşağıdaki durumlarda kullanılabilecektir; (slip aracın iadesi sırasında rent a car firması tarafından müşteriye iade edilmektedir).
• Trafik cezaları
• Yakıtın eksik teslim edilmesi
• Kasko poliçesi kapsamı dışında araca verilebilecek zararlar
• Kiralayanın kusurlu hareketlerinden dolayı kiralık aracın kullanılmamasından doğan ticari kayıplar
8. İkame kiralık araç hizmeti, hasarın gerçekleştiği yerin daimi ikametgaha uzaklığına bakılmaksızın Türkiye içerisinde sağlanır.
9. İkame aracın teslimi, gerçek kişilerde "sigortalıya" ya da "sigortanın imzalı beyanı ile belirttiği kişiye", tüzel kişiliklerde imzalı kaşeli olarak şirket yetkilisinin belirttiği kişiye yapılır.
İSTİSNALAR
1. Allianz Sigorta Poliçesi’nin kapsamadığı hasarlar kapsam dışıdır. Eksper raporu sonucunda, hasarın kapsam dışında olduğu ikame aracın kiralanması gerçekleştikten sonra ortaya çıkar ise kiralama ücreti sigortalıdan tahsil edilecektir.
2. İlgili kazaya bağlı olmayan estetik onarımlar, periyodik bakımlar için geçen süreler, cam, lastik, ayna ve radyoteyp hasarları ile Allianz mini onarım kapsamına giren (kaporta ve tampon üzerindeki basit çizikler / göçükler gibi) hasarlar teminat dışıdır.
3. Aracın kaza, hırsızlık / çalınma, pert hasarlar dışında herhangi bir neden ile hareketsiz kalması teminat dışıdır.
4. Otoban, köprü geçiş ücretleri, trafik cezası ve benzin kapsam dışındadır ve bu tür masraflar sigortalı tarafından karşılanır.
5. Allianz Sigorta Kasko Yardım Poliçesi’ne ait genel istisnalar ikame kiralık araç teminatı için de geçerli olacaktır.
6. İkame Araç Teminatı tam ve kısmi hasarlar için geçerlidir. (Pert, tam veya kısmi hırsızlık / çalınma hasarları ile çalındıktan sonra hasarlı bulunan kısmi hasarlı araçlar için de ikame araç teminatı kapsam dahilindedir.)
7. Eksper tarafından ve/veya Allianz Hasar Yetkilisi tarafından tespit edilen ve Allianz Yardım Hizmeti’ne iletilen araç hasar onarım süresinde, servis işlem ve parçayı temin etme sürecinden kaynaklı olarak yaşanacak gecikmeler nedeniyle ikame araç gün sayısında daha sonra oluşabilecek süre uzatma talepleri kabul edilmeyecektir.
06 Haziran 2018
ALLIANZ & KASKO ÖZEL ŞARTLARI -YENİ DEĞER KLOZU
Yeni Değer Klozu (Hususi ve kamyonet kullanım tarzı için)
Kasko Sigortası Genel Şartları'nın B.3.3.2.2 hilafına, aracın ilk sahibine ait olması ve bu poliçenin, aracın ilk tescilinden itibaren, 15 gün içerisinde düzenlenmiş olması (15. gün dahil) koşulu ile, ilk tescil tarihinden itibaren geçecek bir yıllık süre zarfında meydana gelecek tam ziya hasarlarında,aracın hasar ödeme tarihindeki peşin anahtar teslim bedeli, tazmin edilir. Bu şartların sağlanmadığı durumlarda kloz hükümleri geçersizdir.
Anahtar teslim deyimi aracın piyasada geçerli olan peşin değerini (vergi, resim ve harçlar dahil), yarım yıl taşıt pulu bedelini, noter, plaka/ruhsat masrafları, Trafik Sigortası primi vb. masrafları ifade eder. Ancak araç alımı sırasında vergi indirimi alınmış ise (engelli aracı, paralel ithalat v.b.) anahtar teslimi tutarında bu oranda kesinti yapılması söz konusu olacaktır.
Anahtar teslim deyimi aracın piyasada geçerli olan peşin değerini (vergi, resim ve harçlar dahil), yarım yıl taşıt pulu bedelini, noter, plaka/ruhsat masrafları, Trafik Sigortası primi vb. masrafları ifade eder. Ancak araç alımı sırasında vergi indirimi alınmış ise (engelli aracı, paralel ithalat v.b.) anahtar teslimi tutarında bu oranda kesinti yapılması söz konusu olacaktır.
Biz Bize Sigorta
Cevizlidere Mah. Cevizlidere Cad 25/15
Çankaya / Ankara
www.bizbize.com.tr
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
ALLIANZ TAMAMLAYICI SAĞLIK SİGORTASI
Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası (TSS) Nedir, Neleri Kapsar? Allianz Tamamlayıcı Sağlık Sigortası (TSS), Allianz Sigorta tarafından sunu...

-
Artı Teminat, Sompo kasko ürünlerinde üç farklı plan dahilinde eklenebilen ve size ayrıcalıklı teminat ve hizmetler sağlayan üst teminat pa...
-
Konut Paket Sigortası Konut Paket Sigortası teminatlarından sadece birisi olan, Elektronik Cihaz Sigortası teminatı genellikle önemsenm...
-
Evinizde yaşanabilecek sigortaya konu kaza ve hasarlara karşı sizi güvende tutan Allianz Yuvam Sigortası ile evinizi güvence altına alın. Ev...